(¯`°•.¸مــنـــتــديــــات الــــغــــــرام ¸.•°`¯)
اهلا بكل زوارنا يارب يكون الموقع عجبكم
يشرفنا تسجيلكم فى منتدانا
يشرفنا تسجيلكم فى منتدانا

(¯`°•.¸THE OFFICAL WEB SITE¸.•°`¯)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
CutE.Kid
عضو سوبر
عضو سوبر
CutE.Kid

ذكر عدد الرسائل : 246
مزاجي : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 506340261
الجنس : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 999571261
الإقامة : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 231503804
الجِنسِّية : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 407450166
الهواية : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 155829012
المهنة : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Singer10

اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Empty
مُساهمةموضوع: اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(   اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 1:27 pm

[b]
اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( J8696738
هذا اهداء منى يا حبيبتى لكى

لقد تركتينى وحدى بلا شفقة ولا رحمة مع ان انتى تعلمين انى أحبك بجنون ولا أعلم كيف ستستمر الحياة

بدونك وانتى بعيدة عنى ودائما كنت أوصفك بأنكى روحى وقلبى وعقلى وهذا الكلام العذب التى كنتى تردى

عليه بكلام معسول ولكن خداع لكن الغلطة هية غلتطى كان الواجب عليا اننى يجب أن أعرف اننى طماع

وأنانى وأننى أحاول سرقة قلبك الذى هوة لشخص أخر وليس لى ولكنك كنتى دائما تساعدينى بكلامك الذى

كان ينسينى هموم الدنيا كلها وينسينى الجروح الأليمة ويخفف عنى ألامى وهمومى وجروح الماضى و ألم

المستقبل لماذا ؟؟؟؟

لماذا فعلتى هذا بى هلو هوة ذنبى اننى أحببتك بكل اخلاص هل هوة زنبى اننى أعطيتك كل شىء

تحتاجينه لكى تحبينى كما أحبك او حتى أقل لكن انتى لا تعرفين معنى الحب ولا الاخلاص ولا التفانى

والتضحية لأن هذا الكلام لا ترينه الا ف الأفلام والمسلسلات ولم تعيشى حياة مليئة بالتجارب مثلى

لقد قتلت بدل المرة ألف مرة وانتى كنتى من من قتلونى وعذبوا فية وانا لم أتصور للحظة انكى تفعلى هذا

بى وناس أخرين لم يصدقوا عندما رويت عليهم قصتى التى تبهر الجميع وكل هذا الكلام نابع من قلبى

وعقلى كل هذا بسبب شخص انتى كنتى تتمنى انكى تنسيه نهائيا وتمحيه من حياتك وانا كنت اساعدك

فى ذلك ولكن مع أول ظهور له ويا ريته كلمك انتى بل تحدث مع صديقتك انتى حصل لكى حالة فزع

تعلمين لماذا ؟؟؟؟؟؟؟

لأنك لا تحبينى وتحبيه هوة انتى خدعتينى بكلامك المعسول ومشكلتى ان انا صدقت هذا الخطأ ليس

خطأك بل خطأى أنا انا الذى كنت لازم أفكر انه سوف يأتى يوم من الأيام ويحدث شىء كهذا

لكن انا كنت أضحك على نفسى وأوهم نفسى انكى تحبينى من خلال كلامك المعسول الرقيق الملىء

بالحنية والذى يخفف عنى همومى .

وللأسف كل اللى اتعمل فية ده وانا لسة بحبك ومش قادر استغنى عنك بس انا برضه بشر وعندى

احساس و كرامة وهسيبك هسيبك عشان انا بحبك وبموت فيكى

هسيبك تعيشى حياتك اللى انتى اختارتيها وطالما هتكونى سعيدة انا أكيد هبقى فرحان لأن حبيبتى

سعيدة ومسير اليوم هايجى اللى هاتعرفى فيه ان انا بحبك أكتر من أى شخص تانى ربنا يحفظك يا ......

ويوفقك ف حياتك ولو احتاجتيلى ف يوم من الأيام انا موجود وقلبى مفتوحلك لأن انا لسة بحبك بجد

وعايز أعرفك حاجة لو انتى ظلمتينى ربنا هايخدلى حقى وهتتظلمى زى ما ظلمتينى ف يوم من الأيام

بحبك يا أحلى كدابة ف حياتى

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( DNy96934

اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Dxl97150
https://sheshooo2050.hooxs.com
CutE.Kid
عضو سوبر
عضو سوبر
CutE.Kid

مزاجي : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 506340261
الجنس : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 999571261
الإقامة : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 231503804
الجِنسِّية : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 407450166
الهواية : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 155829012
المهنة : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Singer10

مُساهمةموضوع: رد: اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(   اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 1:31 pm

[b]

والله يا جماعة الكلام ده كلامى انا مش كلام حد تانى والله

والله ما سارقه من كتاب ولا من النت ولا أى حاجة الكلام ده انا بعبر بيه عن حرقة الدم اللى جواية والجرح

اللى ساب علامة ف قلبى وحياتى اللى انا عايشها وياريت تصدقونى

Sad Sad Sad
ملاك الرووح
عضو سوبر
عضو سوبر
ملاك الرووح

انثى عدد الرسائل : 248
الجنس : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 536257690
الهواية : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 182784315
المهنة : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Pilot10

مُساهمةموضوع: رد: اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(   اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 1:46 pm

والله ياسمسم جميلـــــــــــــــــــــــــــه اوى ياسمسموحلو اوووووووى cheers Smile
CutE.Kid
عضو سوبر
عضو سوبر
CutE.Kid

مُساهمةموضوع: رد: اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(   اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 3:24 pm

ميرسى يا سوسو على مرورك ربنا يخليكى
FERRARI
مشرف
مشرف
FERRARI

ذكر عدد الرسائل : 181
الأوسمة الحاصل عليها : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( C1eef28043

مُساهمةموضوع: رد: اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(   اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 9:25 am

كلام جميل اوى يا سمسم بتفكرنى ببرنامج < ان والنجوم وهواك>
اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 7564891e413e88c8

اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 33534891e4144b80b
~KaNoZ~
المشرف العام
المشرف العام
~KaNoZ~

انثى عدد الرسائل : 1639
الأوسمة الحاصل عليها : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 05810
مزاجي : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 454375901
الجنس : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 536257690
الهواية : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( 499178083
المهنة : اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Patron10

مُساهمةموضوع: رد: اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(   اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 9:58 am

حلو اوي يا سمسم ومش تزعل
CutE.Kid
عضو سوبر
عضو سوبر
CutE.Kid

مُساهمةموضوع: رد: اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(   اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!!     :( Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 1:54 am

ميرسى على مروركم يا جماعة

اهداء منى أنا الى حبيبتى اللى قتلتنى بسكينة سامة ؟؟ّّ!! :(
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-