(¯`°•.¸مــنـــتــديــــات الــــغــــــرام ¸.•°`¯)
اهلا بكل زوارنا يارب يكون الموقع عجبكم
يشرفنا تسجيلكم فى منتدانا
يشرفنا تسجيلكم فى منتدانا

(¯`°•.¸THE OFFICAL WEB SITE¸.•°`¯)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Empty
مُساهمةموضوع: انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله   انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 7:14 pm

• انا عندى كلام كتيييير عن الحب وعن تجارب وازاى نحافظ على هذا الحب ده لو كان فعلا بنعرف معنى هذا الحب الموضوع ده كبير وهم ياريت تساعدونى بارائكم عشان نوصل لنتيجه عشان نحافظ على هذا الحب اولا معنى الحب الحب هو مشاعر واحاسيس تنبع بين طرفين الحبيب والحبيبه وله معانى كثيره المهم يكون الحب حقيقى يعنى اخلاص وصدق واحترام مشاعر الطرفين واهم حاجه انهم يكونو فاهمين بعض وغير كده ان الحياه مش حب وبس الحياه عمل وعباده وفعلا عشان يبقى حب لازم نرتقى بالحبيب ده لازم تقف جمبه وتخليه احسن من الاول سواء فى دراسته عمله حتى فى التعامل التعامل مع اهله واصدقائه لازم يتغير للاحسن ثانيا اليك معظم الناس اللى بتخاف من الحب خاصة من البنات عشان اصلا متعرفش تحب عشان البنت تقابل صاحبتها تقلها شفتى اللى حصل فى المعهد او فى الشارع ده سبها ده بعها واتخلى عنها الكلام ده بيدور فى اى حته بين اى بنتين عشان كده البنت بتخاف من الحب وفى نفس الوقت بيبقى نفسها تحب ونفسها فى واحد يحس بيها وبمشاعرها وباحساسها ويخاف عليها ويطمن عليها ودايما يشاركها باحساس الام والاب حتى الاخ بيبقى نفسها بيبقى كل حاجه فى حياتها وفعلا بتعمل اى حاجه عشانه ثالثا ليه معظم الولاد بيفكروا ويحبو يلعبو بمشاعر البنات الواد بيفكر بتفكير كل الولاد نفسه يعيش وقته وخلاص يعرف البنت ويروح لكل اصحابه انا عرفت بنت وكلام الشباب بقى بس يوم لما بيحب بيحب بقلبه اوى ويوم لما بينسى حبيبته فعلا بيجى على قلبه وفعلا بينساها ايه هي الشروط التى تخلى الحب فعلا ينجح لا يتعدى عن المعاملات الشرعيه .المحافظه عن الحب ده .عدم التخلى عن الطرف الاخر فى كل الاحوال المشاكل التى تواجه الحب عدم موافقة الاهالى عن الحب ده . تدخل اكتر من واحد بينهم . تدخل الصديقه وحبها لحبيب صاحبتها (ودى فعلا معظم الشباب بيوجو منها المشكله دى ) .تخلى الحبيب عن حبيبته بعض فتره من الحب بحجه (ان انتى مفهمتنيش ومش قادره تفاهمينى ومش هينفع نكمل مع بعض ) . تخلى الحبيبه عن حبيبها بحجه (ان فى واحد اتقدملى وهو اغنى منك وانت قدامك مشوار طويل ) نمسك نقطه نقطه ونحاول حلها . عدم موافقة الاهالى عن الحب ده (ليه الاهالى ميوفقوش على الجواز او الحب لازم لشباب يقتنع باسباب الرفض ده . تدخل اكتر من واحد بين الاحباب (التدخل بين الاحباب بيولد الغيره وعدم الثقه بين المحبين ) .تدخل الصديقه وحبها لحبيب صاحبتها (لابد من حزم الموقف من اوله ودى مشكله معظم الشباب بيواجهها فى حياتهم ولازم طرف منهم هم لازم يضحى عشان خاطر عشان خاطر الاثنين وعشان برضه الحياه تكمل بص المشكله بقى ان الصديقه تبعد عن صحبتها وتتمنلها الشر لازم الصديقه تضحى عشان صحبتها وتتمنلها الخير والسعاده ) . تخلى الحبيب عن حبيبته بحجه انها مفهمتهوش ازاى بعد فتره من الحب (البنت عايشه على امل ان هيه هتعيش مع حبيبها اللى بقيت حياتها متوقفه على الحب ده وفى الاخر مش هتعرفى تفهمينى ازاى ) .بعد فتره من الحب جيه تقول لحبيبها انا فى واحد اتقدملى وغنى وانا هوافق عليه (امال يا بنت حبيتى من الاول ليه وربطى الانسان اللى حبك وعاش على امل انه هيبنى مستقبله عشانك ازاى تفكرى فى الفلوس وتسيبى حبيبك ) نصيحه لكل بنت ولكل شاب لما تحبو حافظو على حبكم للنهايه من اختكم samar ويارب اكون قدرت اوصل لقلوبكم
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله   انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 7:20 pm

ياريت تقرو الموضوع كله لانكم فعلا هتستفيدو كتييييييييير والله ويارب يعجبكم ومستنيه ردودكم او اى تعليق او اى سؤال انا تحت امركم تحياتى لكل اعضاء المنتدى samar اميرة البستان lol! lol! lol!
smsmanona
عضو نشيط
عضو نشيط
smsmanona

انثى عدد الرسائل : 42
مزاجي : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 506340261
الجنس : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 536257690
الإقامة : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 266610332
الجِنسِّية : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 999694376
الهواية : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 652070343
المهنة : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Singer10

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله   انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 3:36 pm

الموضوع جميل جدا جدا جدا يا هنا وفعلا اى حد هيقرئه هيستفيد مرسىىىىىىى I love you I love you I love you I love you Twisted Evil Razz Razz Razz Razz Razz
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله   انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 4:20 pm

مرسى يا اسماء على مرورك ويارب تكونى استفدى فعلا
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله   انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 4:22 pm

فين باقى الاعضاء
~KaNoZ~
المشرف العام
المشرف العام
~KaNoZ~

انثى عدد الرسائل : 1639
الأوسمة الحاصل عليها : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 05810
مزاجي : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 454375901
الجنس : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 536257690
الإقامة : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 231503804
الجِنسِّية : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 407450166
الهواية : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله 499178083
المهنة : انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Patron10

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله   انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 07, 2008 11:27 pm

علي فكرة يا سمورة الموضوع جميل جدااااااااا
وذي ما بيقولوا انتي جيتي ع الجرح
ثانكس ع الموضوع Very Happy
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله   انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله Icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2008 5:18 pm

ههههههههه معلشى بقى يا جميل وميرسى على مرورك يا كنزى lol! lol!

انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ على الحب ده ونحل مشاكله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-